Donia Samir Ghanem Wa7da Tanya 5ales Mawaly mp3 أغنيه واحده تانيه خالص دنيا سمير غانم موالى من البوم واحدة تانية خالص



استماع و تحميل و مشاهدة أغنية واحده تانية خالص دنيا سمير غانم من البوم واحده تانية خالص من موالى
Download , Watch and listen Wa7da Tanya 5ales mp3 Donia Samir Ghanem





كلمات الأغنية


جرالى ايه من ساعة لماجانى
دانا بخاف لا ف ثانية يروح بعيد
دا انا بقيت بالليل بسمع اغانى
اللى قديم واللى نازل جديد

جرالى ايه من ساعة لما جانى
دانا بخاف لا ف ثانية يروح بعيد

دا انا بقيت بالليل بسمع اغانى
اللى قديم واللى نازل جديد

دانا بقيت بلبس على كيفه
مبقولش لا على حاجة بيعوزها
وبقيت بشوف كل اللى بيشوفه
والتعليمات بالحرف انفذها
ماهو خلاص سيطر على حياتى
ومفيش ولاد غيره بكلمهم
لا وكمان بينقى صاحباتى
طب اعمل ايه ؟ مش عاجبه معظمهم

انا معاه تلميذة فى سنة اولى
بس الغريب انا مبسوطة كده
وبكون معاه على طول هادية و خجولة
مع انى انا والله مش كده

انا معاه تلميذة فى سنة اولى
بس الغريب انا مبسوطة كده
وبكون معاه على طول هادية و خجولة
مع انى انا والله مش كده

دانا بقيت بلبس على كيفه
مبقولش لا على حاجة بيعوزها
وبقيت بشوف كل اللى بيشوفه
والتعليمات بالحرف انفذها
ماهو خلاص سيطر على حياتى
ومفيش ولاد غيره بكلمهم
لا وكمان بينقى صاحباتى
طب اعمل ايه ؟ مش عاجبه معظمهم


لاستماع الأغنية من هنا




 

لمشاهدة الفيديو للأغنية




لتحميل الأغنية


Mediafire



شرح طريقة التحميل
انتظر 15 ثانيه و اضغط Download Link
ثم انتظر 5 ثوانى و اضغط skipad


----------------------------------------------------------------------------

Donia Samir Ghanem Qesset Sheta Mawaly mp3أغنيه قصه شتا دنيا سمير غانم موالى من البوم واحدة تانية خالص