تحميل اغنية انا دلوقتى بقول يا حبيبى عمرو دياب Amr Diab Ana Delwa2ty.mp3 256kbps

انا دلوقتى بقول يا حبيبى ايوه حبيبى عمرو دياب
يمكن استماع الاغنيه بالكلمات معها من هنا

تحميل اغنية انا دلوقتى بقول يا حبيبى ايوه حبيبى و حبيب قلبى عمرو دياب

كلمات  اغنية انا دلوقتى بقول يا حبيبى ايوه حبيبى عمرو دياب

انا دلوقت بقول ياحبيبى ايوه حبيبى

وحبيب قلبى بعد معشت بدارى

واخبى فرحة قلبى بقربك جنبى

فى حاجات ياما وهيا معانا مش بنفكر ابدا فيها

غيرنا لو ضاعت نبتدى نندم ونعيش نحلم ترجع لينا 

انا دلوقت بقول ياحبيبى ايوه حبيبى وحبيب قلبى

فى حاجات ياما وهيا معانا

مش بنفكر ابدا فيها

غير لو ضاعت نبتدى نندم 

ونعيش نحلم ترجع لينا 

لو لفيت الدنيا بحالها انا 

مش ممكن الاقيك تانى 

الايام جت واتغير حالها 

مبقاش حد يعيش للتانى 

فيه حاجات ياما وهيا معانا 

مش بنفكر ابدا فيها 

غيرنا لو ضاعت نبتدى 

نندم ونعيش نحلم ترجع لينا 

لو لفيت الدنيا بحالها انا 

مش ممكن الاقيك تانى 

فيه حاجات ياما وهيا معانا 

مش بنفكر ابدا فيها 

من يستاهل اقولو حبيبى

من غيرك انت فى الدنيا دى


لو لفيت الدنيا بحالها انا  مش ممكن الاقيك تانى  الايام جت واتغير حالها  مبقاش حد يعيش للتانى


Download The Song            تحميل الاغنية