Ramy Sabry Album Barta7 Wana Ma3ah 2013 كلمات اغنية برتاح "وانا معاه" لرامى صبرى



كلمات اغنية برتاح رامي صبري 2013 البوم وانا معاه و البوسترات

 البوم رامي صبري الجديد 2013 الالبوم كان اسمه برتاح و بناءا على رغبة رامي صبري اتغير اسمه الي وانا معاة  
اغنيه انا برتاح من كلمات أحمد علي موسى وألحان رامي صبري وتوزيع طارق توكل


2013 Wana Ma3ah sama3y Poster mp3 covers 2013

Ramy Sabry Album Barta7  Wana Ma3ah 2013

Ramy Sabry Album Barta7  Wana Ma3ah 2013
Ramy Sabry Album Barta7  Wana Ma3ah 2013



كلمات اغنية برتاح لرامي صبري


برتاح وبطمن وانا في حضنك اخاف من ايه
لقيت فيك اللي كان نفسي حبيبي في ليلة اني الاقية
ونسيت حياتي ودنيتي قبلك مبحسبهاش عشان الدنيا من غيرك حقيقي حبيبي ولا تتعاش
وياك انا لقيت للدنيا معني جديد
وحبك كل ليلة يزيد وجنبك كل يوم يوم عيد
وياك بتتضحكلي الحياة وياك صاحلة الدنيا بيك
ومعاك ومن قلبي بقول بهواك

لتحميل البوم رامي صبري كامل و بجوده اعلى ويمكن تحميل كل اغنيه بمفردها من هنا